FAQ - Často kladené otázky
Pripravili sme pre Vás zoznam otázok a odpovedí, s ktorými sa nás najčastejšie obracajú naši klienti. Ak sa odpoveď na Vašu otázku nenachádza v zozname často kladených otázok alebo sa chcete bližšie informovať o možnostiach prepravy, môžete nás kontaktovať prostredníctvom formulára alebo telefonicky NONSTOP čísle 0650 555 111. |
|
Kedy môžem využiť sanitku?
- ak potrebujete odviezť od lekára alebo k lekárovi,
- ak Vás prepustili z nemocnice,
- ak idete na odborné vyšetrenie alebo operáciu,
- ak potrebujete zabezpečiť prevoz medzi opatrovateľskými zariadeniami.
Keď mám pocit, že mám na sanitku nárok, môžem si ju sám objednať?
Povedzte Vášmu lekárovi, že máte záujem o prevoz sanitkou. Po posúdení Vašej diagnózy Vám vystaví Príkaz na prepravu. Následne Vám sanitku objedná buď priamo lekár, alebo si ju môžete objednať aj vy sám.
Ako si objednám sanitku?
- zavolajte na NONSTOP dispečing 0650 555 111,
- operátorke nadiktujte identifikačné údaje z Príkazu na prepravu, ktorý Vám dal Váš lekár,
- následne si dohodnete deň a čas, kedy Vás sanitka bude čakať pred Vašim domom.
Koľko stojí prevoz sanitkou?
Máme zmluvy so všetkými zdravotnými poisťovňami, preto za prepravu sanitkou nič neplatíte.
Budem v sanitke sám?
Každá sanitka má niekoľko miest, nielen jedno. Je teda určená na prepravu viacerých pacientov. Individuálne prevozy je možné realizovať len v prípade, že si to Vaša diagnóza vyžaduje.
Prečo sa hovorí, že sanitky sú nespoľahlivé, lebo často meškajú?
Kolegovia u nás na dispečingu si s Vami dohodnú čas, kedy Vás sanitka vyzdvihne. V prípade, že sanitka mešká, môže to byť z nasledujúcich príčin:
- pacient pred vami nebol načas pripravený na odvoz,
- hustá premávka, prípadne iná zmena v dopravnej situácii,
- technické vybavenie nemocníc (málo výťahov a podobne)
Meškanie je tak vždy spôsobené len objektívnymi príčinami. Nikdy sa nemôže stať, že by sanitka pre Vás vôbec neprišla.
Preveziete ma, aj keď som imobilný – na vozíku, alebo ležiaci pacient?
Samozrejme, naše sanitky sú prispôsobené aj pre imobilných pacientov. Pri objednávaní si sanitky je len potrebné uviesť, či ste sediaci pacient (na invalidnom vozíku), alebo ležiaci pacient a či máte v dome bezbariérový prístup, prípadne dostatočne veľký výťah. Tomu potom prispôsobíme aj zloženie našej posádky.