Otázky a odpovede

Aký je postup pri zmene lekára, resp. medicínskeho centra?

Zmeniť poskytovateľa zdravotnej starostlivosti môžete len po uplynutí 6 mesiacov po tom, čo ste podpísali zmluvu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. V podstate by ste mali doručiť písomné oznámenie o odstúpení od dohody, ktoré nadobudne účinnosť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Poskytovateľ je povinný preukázateľne odovzdať zdravotnú dokumentáciu alebo jej rovnopis do 7 dní od jej vyžiadania novému poskytovateľovi, s ktorým osoba uzatvorila dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte telefonicky kontaktovať alebo nám napísať na mail .

Môžem si zakúpiť komplexný manažment klienta len u jedného špecialistu?

Áno, je to možné. Bližšie informácie sa dozviete po konzultácii s odborným personálom, buď prostredníctvom mailu  alebo telefonicky na 0650 555 000.

Prihlásenie k môjmu účtu

Užívateľské meno:

Heslo:

Nová registrácia Zabudnuté heslo